امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, July 11, 2022

It's Time to Load Up on These 2 Beaten-Down Cloud Stocks

That isn't a reason to avoid scooping up shares of these beaten-down cloud stocks while they're trading at attractive prices. Gartner expects global spending on cloud services to soar another 20% in ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=47E1970F5BAD4ADFBC6BDCDECAEF2152&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2022%2f07%2f09%2fits-time-to-load-up-on-these-beaten-down-cloud-sto%2f&c=4803372659505244489&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment