امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, July 10, 2022

CRB Group chooses SIS for Digital Transformation via Microsoft Dynamics 365 & SIS Construct 365

CRB has selected the Microsoft Dynamics 365 ERP/CRM platform, as well as the SIS Construct 365 Project Cost Management solution, built for Microsoft Dynamics 365. The SIS cloud-based solution will ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=34C9D727058341B1B4A2D03DB88AAE77&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fPRNewswire%2fde1d3b5e472d33b491be4ed21ff70453&c=3132598448370770339&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment