امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 12, 2022

Array Architects Switches to Unanet AE for ERP

Unanet, the leading provider of project-based ERP and CRM for the architecture, engineering and construction (AEC) industry, today announced that Array Architects, a leader in healthcare facility ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A41B547773884C78825960C9688EAAE7&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fpr-newswire%2ftechnology-6f132f7bbc99a13837f517c2ab43d4bb&c=5530878424668204912&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment