امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 25, 2021

The Program Management Office Advantage: A Powerful and Centralized Way for Organizations to Manage Projects

Already a best practice for the majority of Fortune 500 companies, Program Management Office (PMO) is being embraced by large and small organizations eager to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FFD4589E37D14CEDAE428CE80F4D8F83&url=https%3a%2f%2fwww.jstor.org%2fstable%2fpdf%2fj.ctt1d2qzrz.8.pdf&c=466252197230915054&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment