امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 25, 2021

Salesforce.com vs. HubSpot: Which CRM Stock is a Better Buy?

Software stocks Salesforce (CRM) and HubSpot (HUBS) are being rewarded by investors given the rising demand for remote-working software solutions in the current era of hybrid work structures. A ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FFD4589E37D14CEDAE428CE80F4D8F83&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2farticle%2f370266&c=12119780363187600109&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment