امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 26, 2021

Salesforce.com (CRM) Outpaces Stock Market Gains: What You Should Know

Salesforce.com (CRM) closed at $235.46 in the latest trading session, marking a +0.84% move from the prior day. The stock outpaced the S&P 500's daily gain of 0.18%. Heading into today, shares of the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=50C97A465BD54F61867D903D77D4E05C&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fsalesforce.com-crm-outpaces-stock-market-gains%253A-what-you-should-know-2021-04-26&c=1264053851097341324&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment