امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 26, 2021

Proactivity over firefighting in customer success management

By Tonicha Kuzan, Customer Success Manager, TOPdesk UK  The role of customer success management depends upon authenticity rather than commercial function. It’s having the ability […] ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=50C97A465BD54F61867D903D77D4E05C&url=https%3a%2f%2fbusinesscloud.co.uk%2fopinion%2fproactivity-over-firefighting-in-customer-success-management%2f&c=160600548094077502&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment