امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 26, 2021

Artificial Intelligence in BFSI Market to See Huge Growth by 2026 : Avaamo, Baidu, Descartes Labs, GoogleInc

Artificial Intelligence in BFSI Market research report shows the latest market insights, current situation analysis with upcoming trends and breakdown of the products and services. The report provides ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8B817226A9AC4C449256C03AD619D74D&url=http%3a%2f%2fwww.sbwire.com%2fpress-releases%2fartificial-intelligence-in-bfsi-market-to-see-huge-growth-by-2026-avaamo-baidu-descartes-labs-googleinc-1337349.htm&c=9723978968253048686&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment