امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, December 26, 2020

Three Key Trends Leading the CRM Revolution

A great customer experience helps companies to get more leads, convert more of them into paying customers and get them to refer more people. These trends are making it easier to do all that and more.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=53FB8524A71D4A05B43D1C3AC55D6B70&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2farticle%2f361769&c=5472794831413520884&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment