“We will not turn anyone away,” said Penny Kievet, CRM’s executive director. “We want to make sure that those without a home have a warm shelter and a hot meal.” Guests may check-in to City Rescue ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A90B2F90E27F4D6EACE98A8E9B9CE3DB&url=https%3a%2f%2fwww.news4jax.com%2fnews%2flocal%2f2020%2f12%2f24%2fshelters-open-extra-beds-due-to-christmas-freeze%2f&c=7526483843226082007&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment