امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 1, 2020

Salesforce to buy work chat service Slack for $27.7 billion

Business software pioneer Salesforce.com is buying work-chatting service Slack for $27.7 billion in a deal aimed at giving the two companies a better shot at ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=34BCFD82DB0547D5B6DFBA91ED7CBD2E&url=https%3a%2f%2fgazette.com%2fap%2fbusiness%2fsalesforce-to-buy-work-chat-service-slack-for-27-7-billion%2farticle_15c7a9a3-c9f9-5351-8115-e907bc9cc361.html&c=5428780198027534939&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment