امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, December 26, 2020

“Being different is better than being better.” with Adrian Tobey

Being different is better than being better. You do not need to have a better product; you just need to be different. For example, some people will identify with your method of delivery rather than ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=53FB8524A71D4A05B43D1C3AC55D6B70&url=https%3a%2f%2fthriveglobal.com%2fstories%2fbeing-different-is-better-than-being-better-with-adrian-tobey%2f&c=15842155174068816187&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment