امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 26, 2020

Why Salesforce Stock Soared 26% to a New All-Time High Today

Shares of salesforce.com (NYSE:CRM) rocketed 26% to a record high of $272.32 on Wednesday, following the release of the cloud computing leader's outstanding fiscal 2021 second-quarter results. ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8AA1F5EB963447E0BDD5EBE1F2C1E8DF&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2ffinance%2ftopstocks%2fwhy-salesforce-stock-soared-26-25-to-a-new-all-time-high-today%2far-BB18phVg&c=12190818690227379315&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment