امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 26, 2020

Update: Salesforce lays off 1,000 despite stock jump on strong performance and outlook

The company, which is best known for its customer relationship management and service clouds, reported a profit before certain costs such as stock compensation of $1.44 per share on revenue of $5.15 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8AA1F5EB963447E0BDD5EBE1F2C1E8DF&url=https%3a%2f%2fsiliconangle.com%2f2020%2f08%2f25%2fsalesforce-lays-off-1000-despite-stock-jumps-strong-performance-outlook%2f&c=4225510061343672319&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment