امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 26, 2019

Top of Mind Networks Once Again Ranked as Number One Mortgage CRM System

ATLANTA--(BUSINESS WIRE)--#CRM--Top of Mind Networks, a leader in customer relationship management and market automation software for the mortgage lender and real estate industries, has once again ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FF86A6C0FCA64C7F8182D6BF5A46C19B&url=https%3a%2f%2fus.acrofan.com%2fdetail.php%3fnumber%3d170288&c=12923893359393984287&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment