امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 26, 2019

The customer data platform –the what and why of CDPs

Half of enterprise marketers surveyed by Gartner who have deployed a Customer Data Platform say it’s their CRM system, which indicates a misperception of its purpose and unique differentiators ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FF86A6C0FCA64C7F8182D6BF5A46C19B&url=https%3a%2f%2fwww.i-scoop.eu%2fcustomer-data-platforms%2f&c=8198445563704778135&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment