امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, September 25, 2019

Salesforce Training Resources 101: The Basics that You Need to Know

This is where Salesforce knowledge is becoming a handy tool in customer relationship management (CRM). More companies are investing in Salesforce – and for understandable reasons. As a CRM tool, it ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7DAADEB43BEB44F188B3A26363F2CAC8&url=https%3a%2f%2fwww.klipfolio.com%2fblog%2fsalesforce-training-career&c=2600477770927408385&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment