1. Take advantage of powerful predictive analytics. 2. Become a marketing master. 3. Get an edge with adaptability. 4. Flex your (CRM) muscles in your industry. 5. Make sure mobility is an asset. 6.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7DAADEB43BEB44F188B3A26363F2CAC8&url=https%3a%2f%2fwww.business.com%2farticles%2fcrm-most-flexible-tool%2f&c=1286038244360210974&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment