امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 27, 2019

Searching for the Lost

Fortunately, with CRM systems it is easier to research who is buying what, when and how. Use your CRM system to regularly check in with your customers and see who has stopped buying lately. If they ar...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=15F6C636EE0F4A1C95B2154AF4CE36D9&url=https%3a%2f%2fwww.wineindustryadvisor.com%2f2019%2f02%2f27%2fsearching-for-the-lost&c=10834473434560890693&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment