امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 28, 2019

CRM start-up Vymo strikes deals in Thailand, Vietnam, UAE

Bengaluru-based Vymo, a start-up that operates in the $45-billion customer relationship management (CRM) market, has struck new deals in Thailand, Vietnam, and the United Arab Emirates (UAE), among ot...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=508E2F862FFF4102AA99FD89F67A8881&url=https%3a%2f%2fwww.thehindubusinessline.com%2fcompanies%2fcrm-start-up-vymo-strikes-deals-in-thailand-vietnam-uae%2farticle26396133.ece&c=9197924228724099913&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment