امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 28, 2019

MB 210: Microsoft Dynamics 365 for Sales – Product Catalog (Introduction)

As I prepare for my Dynamics 365 certification in sales (MB 210), I’m creating blog posts based on my revision. I hope that collectively these posts may prove useful to anyone also preparing for the M...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=174280A39DAF4AA3A776ECEFAD8A5669&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2fb%2fcrmandunifiedservicedesk%2farchive%2f2019%2f02%2f28%2fmb-210-microsoft-dynamics-365-for-sales-product-catalog-introduction&c=11599267684262773108&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment