امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 27, 2019

Move to Next Stage in Cross Entity Business Process Flow

I'm facing one serious issue to move to next stage in cross entity BPF. I have two entities (Booking ans Invoice). When a status field is changed in booking entity, using JS invoice will be created. M...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=04C44542C99A4D7FBFCB69FC4DE34D57&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2ff%2f117%2ft%2f311837&c=6740652085430483321&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment