امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 27, 2019

Global Pharmaceutical Company Uses SUMO Scheduler To Support Healthcare Providers More Efficiently

SUMO Scheduler, the #1 online appointment-scheduling solution built native on the Salesforce CRM platform, announced today that it is working with one of the world's largest pharmaceutical manufacture...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=43287DC506E64DC49B947D5CBC0F478A&url=https%3a%2f%2fwww.prnewswire.com%2fnews-releases%2fglobal-pharmaceutical-company-uses-sumo-scheduler-to-support-healthcare-providers-more-efficiently-300803270.html&c=2118365089015245136&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment