امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 28, 2019

Urban Airship Names Greg Biggers as Vice President of Product and Design

Biggers has spent the past 20 years building software products at fast-growing technology companies across mobile, SaaS, CRM and martech, resulting in more than $3 billion in acquisition value at Resp...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F57DA4A2DDBF44328A33288CA7705E17&url=https%3a%2f%2fwww.nrtoday.com%2fap%2furban-airship-names-greg-biggers-as-vice-president-of-product%2farticle_c115052c-23da-52ac-8e08-aedc758ec262.html&c=13001249151571395916&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment