امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 28, 2019

How CRMs Can Spark (or Continue) Fast Growth

Got your eye on growth this year? Get a CRM. Growth got you tearing apart at the seams? Get a CRM. What makes CRMs great for fast- and slow-growing companies is hidden in the last word of the “CRM” ac...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2D8560C1B92C4D2A9C562DEC65A4F29E&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2farticle%2f328943&c=6907666960659191677&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment