امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 27, 2019

Compass acquires Contactually, a CRM provider to the real estate industry

Compass, the real estate tech platform that is now worth $4.4 billion, has made an acquisition to give its agents a boost when it comes to looking for good leads on properties to sell. It is ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=50C3D8D8C4814F838B36BA0DF64C1DEF&url=https%3a%2f%2ftechcrunch.com%2f2019%2f02%2f27%2fcompass-acquires-contactually-a-crm-provider-to-the-real-estate-industry%2f&c=1539536452713933286&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment