امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 28, 2019

Salesforce is the world’s no.1 CRM platform — Get certified for just $30

Salesforce might sound like a terrible misstep in the Marvel franchise, but it’s actually the world’s leading customer relationship management tool, and a lucrative gravy train to jump on. If you want ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2D8560C1B92C4D2A9C562DEC65A4F29E&url=https%3a%2f%2fwww.androidauthority.com%2fsalesforce-training-960908%2f&c=2670597023190058525&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment