امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 27, 2019

Updates to Premier Agent for February 2019

Read on to get the details on these updates and more. Updated labels in the CRM’s routing rules section now provide additional clarity about how connections and leads are routed. Now when team leaders ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=50C3D8D8C4814F838B36BA0DF64C1DEF&url=https%3a%2f%2fwww.zillow.com%2fagent-resources%2fblog%2fpremier-agent-updates-february-2019%2f&c=9263106773558624716&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment