امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 28, 2019

Online CRM Software Market forecast 2014-2024 scrutinized in new research

Submitted by RNR Market Research. The 'Global Online CRM Software Industry, 2014-2024 Market Research Report' is a professional and in-depth study on the current state of the Global Online CRM Softwar...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F57DA4A2DDBF44328A33288CA7705E17&url=https%3a%2f%2fwww.whatech.com%2fmarket-research%2fit%2f570989-online-crm-software-market-2014-2024-by-product-connectivity-application-development-growth-and-segment-forecasts&c=2728536331584698354&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment