امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 27, 2019

We’re Hiring: Development Associate

Comprehensive Management of the CRM Database Manage the maintenance, data input, data integrity and accuracy for Salesforce constituent database; Manage the creation of donor reports, developing addit...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64B6028705104F0191DC382787F09D09&url=https%3a%2f%2fsfbike.org%2fnews%2fwere-hiring-development-associate-2%2f&c=331366091443653475&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment