امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 28, 2019

What Law Firms Can Learn from The Fortune 500

That takes regular follow-up, relationship-nurturing, and excellent organizational skills which is why many companies rely on the help of a Customer Relationship Management (CRM) tool. At the most bas...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=84A20D66AA38437097CAED561B96D12E&url=https%3a%2f%2fwww.lawtechnologytoday.org%2f2019%2f02%2fwhat-law-firms-can-learn-from-the-fortune-500%2f&c=5154299607967954220&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment