امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 28, 2019

'I don't like the new ownership': Contactually clients wary of Compass' takeover

The blockbuster deal, said to be worth as much as $50M, has prompted users to wonder if they should find a new CRM while raising questions about data-sharing Today 6:33 A.M. Compass’s acquisition of C...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=84A20D66AA38437097CAED561B96D12E&url=https%3a%2f%2fwww.inman.com%2f2019%2f02%2f28%2fi-dont-like-the-new-ownership-contactually-clients-react-to-compass-blockbuster-acquisition%2f&c=4076775943093674412&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment