امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 27, 2019

Could Microsoft Become a $1 Trillion Company This Year?

Office 365 and Dynamics CRM, the other two pillars of its cloud business, also generated slower growth compared to the prior year quarters. Microsoft could be tempted to counter the competition with l...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=43287DC506E64DC49B947D5CBC0F478A&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2019%2f02%2f27%2fcould-microsoft-become-a-1-trillion-company-this-y.aspx&c=7627655782903087523&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment