امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 27, 2019

Beyond CRM? Altify Touts CRO as Next Big Enterprise Aspiration

While Salesforce leads in customer relationship management (CRM), one of its partners, Altify, is pitching a new category of enterprise software that it says gives companies a way to get more value ou...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=15F6C636EE0F4A1C95B2154AF4CE36D9&url=https%3a%2f%2fwww.eweek.com%2fenterprise-apps%2fbeyond-crm-altify-touts-cro-as-next-big-enterprise-aspiration&c=6485957639132897636&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment