امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 28, 2019

CommerceNext Announces The Return Of The CommerceNexty's For 2019!

CRM, Insights & Analytics, Sephora Qun Wei, Head Of Data Analytics & Data Operations, TG-17 Anurag Kadyan, VP of Digital & CRM, Toureau Lev Peker, CEO, US Autoparts Shawna Hausman, VP of Ecommerce, Vi...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F57DA4A2DDBF44328A33288CA7705E17&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2fbuffalo%2fprnewswire%2fpress_releases%2fNew_York%2f2019%2f02%2f28%2fUN67288&c=15968070583873726546&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment