امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 27, 2019

Error message in View using CRM 2011 Outlook Client

Have a user using CRM 2011 outlook Client for 2011 on premise. When accessing any one of a number of entity types in the outlook client for which she has full read/write privileges via security role t...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64B6028705104F0191DC382787F09D09&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2ff%2f117%2ft%2f311784&c=12774382609058202268&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment