امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 28, 2019

Your Sales and Customer Success Teams Can't Phone In -- Here's How They Can Keep Customers

Its customer success team didn't know whether it would find the answer to a sales question in a CRM tool, an email, a calendar or another program. Through email augmentation platform Mixmax, Gong disc...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=84A20D66AA38437097CAED561B96D12E&url=https%3a%2f%2fwww.inc.com%2fgene-hammett%2fyour-sales-customer-success-teams-cant-phone-in-heres-how-they-can-keep-customers.html&c=11575353600552115340&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment