امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 28, 2019

Dynamics 365 vs Dynamics CRM: Should you Switch?

When Dynamics 365 came into play two years ago, there was mass speculation as to what it would mean for businesses using the Dynamics CRM. Now, we are armed with hands-on experience and a better under...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F57DA4A2DDBF44328A33288CA7705E17&url=https%3a%2f%2fwww.intelegain.com%2fdynamics-365-vs-dynamics-crm%2f&c=8090525436432804552&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment