امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 27, 2019

3 Reasons Your CRM Stinks—and What to Do About Them

CRM systems are being bought and sold and to the tune of billions of dollars each year. An equal amount is spent trying to figure out how to get people to use them consistently. Let me save you and yo...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=50C3D8D8C4814F838B36BA0DF64C1DEF&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d130196&c=3823087104271874502&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment