امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 27, 2019

Independent Research Firm Names Pegasystems as a Leader in Real-Time Interaction Management

Pega was also named a leader in these recent reports: The Forrester New Wave™: Digital Decisioning Platforms, Q4 2018 (2); The Forrester Wave for Cloud-Based Dynamic Case Management, Q1 2018 (3); Gart...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B728275C5E34468DB0EC4C3A82EF76C4&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2fprnewswire%2fpress_releases%2f2019%2f02%2f27%2fNE67561&c=16111103509362138513&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment