امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 27, 2019

Global Enterprise A2P SMS Market to Attain Soaring Rate of a Market Value at USD 100.1 Bn by 2028

CRM applications incorporate billing and transactional messages. Growth of e-commerce and banking sectors in the region plays a major role in revenue growth of CRM applications. The e-commerce sector ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B728275C5E34468DB0EC4C3A82EF76C4&url=http%3a%2f%2fwww.sbwire.com%2fpress-releases%2fglobal-enterprise-a2p-sms-market-to-attain-soaring-rate-of-a-market-value-at-usd-1001-bn-by-2028-1158450.htm&c=4200434712399522348&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment