امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 1, 2019

How SagitaZ is growing over 60% YOY, providing solutions across 25 countries

Adhya: So what inspired you to set up SagitaZ in the SaaS market? José: In 2009, during my stint as a sales manager, I was looking for a scalable CRM. After some detailed study, I found Zoho. My next ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1430630125CE44DE8B9E41D209FCA7CD&url=https%3a%2f%2fwww.zoho.com%2fpartners%2fblog%2fsagitaz.html&c=5621547302889279834&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment