امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 1, 2019

CRM Value: How Lawmatics Enhances Client Experience

Matt Spiegel, co-founder and CEO of Lawmatics, talks about the software solutions they offer lawyers for streamlining the processes of customer relationship management. Matt Spiegel, esq. is co-founde...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1430630125CE44DE8B9E41D209FCA7CD&url=https%3a%2f%2flegaltalknetwork.com%2fpodcasts%2fnew-solo%2f2019%2f01%2fcrm-value-how-lawmatics-enhances-client-experience%2f&c=13286318246939415203&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment