Winner in ‘Best Workforce Optimization/Engagement Management’ and ‘Best Contact Center Interaction Analytics’ Categories Verint ® (NASDAQ: VRNT), The Customer Engagement Company ®, today announced ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63460fdce2924062bebedcff26970ac4&url=https%3a%2f%2fmarkets.buffalonews.com%2fbuffnews%2farticle%2fbizwire-2022-10-11-verint-recognized-for-leadership-and-innovation-in-2022-crm-industry-leader-awards&c=18258363227981547991&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment