امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 12, 2022

Telecom CRM Market 2022 : Manufacturers Strategies, Share Estimation, Future Demand and Regional Growth Dynamics 2028 | 107 Pages Report

Oct 12, 2022 (The Expresswire) -- "Telecom CRM Market" Insights 2022 By Types, Applications, Regions and Forecast to 2028. The globalTelecom CRM market ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6347292862dd404e903522882a4cd1c9&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2ftelecom-crm-market-2022-manufacturers-strategies-share-estimation-future-demand-and-regional-growth-dynamics-2028-107-pages-report-2022-10-12&c=3419298376976604362&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment