امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 12, 2022

Laylo Announces Latest Round of Strategic Investment

Laylo (the "Company"), a customer relationship management (CRM) platform powering some of the world’s biggest drops, has completed a new round of strategic investment. Led by Eldridge, the round also ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6347292862dd404e903522882a4cd1c9&url=https%3a%2f%2fau.finance.yahoo.com%2fnews%2flaylo-announces-latest-round-strategic-161200523.html&c=17870833830324362013&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment