امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, October 15, 2022

Ecommerce CRM Software Market 2022 : Industry Scenario, Strategies, Growth Factors and Forecast to 2029

Ecommerce CRM Software Market Research Report is spread across 112 Pages and provides exclusive data, information, vital statistics, trends, and competitive landscape details in this niche sector. The ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=634b55d859df49c1a89c3bff348a681e&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fecommerce-crm-software-market-2022-industry-scenario-strategies-growth-factors-and-forecast-to-2029-2022-10-14&c=8403858640286022149&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment