امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 14, 2022

Customer Relationship Management (CRM) Software Market : Industry Analysis 2022 To 2029 based on Sales, Revenue, Size and Share | 103 Pages Report

According to this latest study, In 2022 the growth of Customer Relationship Management (CRM) Software Market is ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6349f65411114611a356e94acd4eec92&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fcustomer-relationship-management-crm-software-market-industry-analysis-2022-to-2029-based-on-sales-revenue-size-and-share-103-pages-report-2022-10-13&c=4695148038274608334&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment