امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 11, 2022

Alithya signs largest CRM contract to date in Canada's Higher Education practice

Multi-phase project highlights growing reputation of company's Higher Education Practice . MONTREAL, Oct. 11, 2022 /CNW Telbec/ - Alithya Group inc. (TSX: ALYA) (NASDAQ: ALYA) ("A ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6345d79cf71541c7bf60d64edc1926dc&url=https%3a%2f%2ftechnews.tmcnet.com%2fnews%2f2022%2f10%2f11%2f9689531.htm&c=7756629615014490341&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment