امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, December 18, 2021

Towards achieving the SDGs through Climate Risk Management: A reflection from the CRM perspective

English Analysis on World about Agriculture, Climate Change and Environment and more; published on 17 Dec 2021 by GIZ ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=593E1C3CCC4F493CB83CA75EBFFCEDF7&url=https%3a%2f%2freliefweb.int%2freport%2fworld%2ftowards-achieving-sdgs-through-climate-risk-management-reflection-crm-perspective&c=14218410880172085618&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment